Wednesday, July 15, 2015

Esok Raya



Assalammualaikum... ^^

Hari ini hari Khamis dan jugak hari ini hari last kita berpuasa sebelum masuk Bulan Syawal pada esok hari.Hari ini jugalah aku bekerja walaupun dekat office ini takde orang.Ade tu memang ada,tapi,yang ada Timbalan Pengarah n Abang Wan je.Yang lain,ambik setengah hari.Aku pula,nak ambik setengah hari buat apa.Aku bukannya ada hours yang nak diclaim.

By the way,best jugak duduk dekat kolej ni time orang tak ramai.Sunyi je.Student pun dah balik kampung.Semalam,aku tengok,student siap booked bas ekspres nak balik.Gilerlah.Mungkin diorang booked sampai ke Seremban je kot.

Dikesempatan yang ada ini,aku nak minta maaf kepada sesiapa yang baca aku punya cakaran, bebelan dalam blog ni.Manalah tahu,ada yang marah ke aku ada selit-selitkan nama diorang secara tak sengaja dalam blog ni ke.Manalah tahukan?Emm..Lagi 3 jam nak pukul 5.Countdownlah aku sorang-sorang hari ni.Selalunya dengan Kak Siti dengan Kak Zu.Hahaha

K la.Nak habiskan kerja memprint barkod kawasan asrama pulak.Daaaaa.


No comments:

Post a Comment