Tuesday, July 21, 2015

Selamat Hari Raya




Assalammualaikum,korang.. ^^

Hari ini kita dah raya.Masuk hari ni,hari raya 5.Kalau sebelum ini,hari raya ke 5 ni,aku tengah beraya rumah orang.Tapi,aku tak.Semalam lagi aku dah start kerja.bukannya apa.Akukan kerja sambilan.Kalau tak kerja,takde  gaji.Lagi pun,nanti aku nak ambil cuti nak pergi beraya dengan budak-budak ini.

Huhuhuhuh.Sedihnya mengenang nasib ini.Dahlah office ni sejuk macam dekat London.Tak dapat pulak pergi beraya.Semalam,adik beradik aku semua pergi beraya.Sedih lohh.Aku nak jugak pergi.Tapi,apakan daya.

Start bulan lepas,aku bagi mak aku duit aku nak ambil lesen kereta aku.Duit untuk mak aku lain.Duit bayar bil tepon mak aku lain.Ni duit aku nak ambil lesen.Senang sikit nanti.Kalau aku yang pegang,simpan,memang tak jadi duit nanti.Dah dalam perot aku duit tu nanti.hahah.

K la.Nak chow dulu.Pengarah pula dah masuk kerja hari ni.Ingatkan minggu depan.Kalau tak,berjimbalah kami.Tapi,jimba-jimba aku pun,kerja jalan ea.

No comments:

Post a Comment