Sunday, September 20, 2015

GIVEAWAY RM200 BY MKHAI.COM 2015


Tempoh Contest : 8/9/2015 - 8/10/2015
Hadiah Menarik Menanti Anda !
RM200

       3 Syarat-syarat wajib :

* WAJIB FOLLOW MKHAI.com
  * WAJIB LIKE Fan Page MKHAI 
     * WAJIB FOLLOW Instagram MKHAI


|GIVEAWAY RM200 BY MKHAI.COM 2015 | 

Pengalaman pertama aku berblogging time tingkatan 5.Waktu itu,aku suka usha-usha blog orang.Macam blog fashion,makanan,melancong.Tapi,well,aku banyak tengok blog makanan sebebnarnya.Baca apa yang diorang tulis.Best sangat!! Suka !!Pastu,aku pulak memang teringin nak ada blog.Nak share dengan semua benda kecuali my own personal.Cehh.sepiking pulak..Start tu lah aku try buat blog.

Masuk tingkatan 6,ada kawan aku nak belajar buat blog.So,aku ajarlah.Ingat kan dia same dengan aku,zero pasal blog.Ghupenye,dye lagi expert.Jali,my BFF.Pandai betul dia edit-edit blog walaupun simple.Tapi aku tak.Since tu,aku usha tutorial blog dekat Tutorial Lyssa,Tuto Cik Farah..Best tgok blog dyorg.Lawa sgt.Then,start tu aku kenal Blog Zuhaida, Cekgunorazimah.

Aku teringin jugak nak kawan ang ramai macam blogger yang lain sampai beriban.Tapi,tulah kan.Aku tak ada base menaip,menulis sweet-sweet tu.So,aku punya penulisan memang hancurlah kalau nak menarik perhatian orang baca entry aku.Jadi,dengan ini,aku akan jadikan blog aku ni tarik tertarik menarik debaboom..Haa

Aku nak tag blog yang mengajar aku pasal blogging ni dan blog yang selalu buat aku ketawa bile bace blog dyorg.






3 comments:

  1. Semoga berjaya..dari segmennyg sama

    ReplyDelete
  2. dari segman yang sama. wahhh penulisan awak pun menarik juga laa. jemput singgah http://leyastorymory.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html?showComment=1442992370470#c9040233356948578108

    ReplyDelete