Friday, May 29, 2015

BEDAY MY BESTIE


Assalammualaikum..merujuk kepada gambar diatas,esok @ 30 haribulan 5 merupakan birthday my bestie iaitu Siti Sarah twitter..tapi sebelum my birthday dia,ada lagi sorang bestie aku iaitu Fatin..Diorang ni is my hakak.Aku je yang birthday lambat

Semalam lagi aku dah hantar gambar ini dekat dia.Takut tak sempat ke.Lagi pun handset aku ni asyik hang je.Tak tau nak buat apa dah.Aku doakan group ANSYKA,SARAFAKNA,dan group kawan-kawan yang lain semoga kita dipanjangkan umur,diberi kesempatan untuk berubah ke jalan-Nya dan be a friend until ke jannah.

Mungkin ada kawan-kawan blogger yang lain birthday pada bulan 5,so aku nak wish Selamat Hari Lahir juga!!!Semoga awak-awak semua sudi jadi kawan blogger aku yang baik-baik sampai bila-bila ^^

No comments:

Post a Comment